Det teknologiske fundament er afgørende for, at supportfunktionerne kan møde forretningens behov, og for at din virksomhed får størst mulig værdi ud af jeres supportfunktioner.
I Finance, Legal og de andre supportfunktioner bliver vi mødt af stigende krav og forventninger til leverancerne – som regel uden at der bliver tilført flere ressourcer. Det betyder, at vi bliver nødt til at arbejde smartere – og til at effektivisere for at få frigjort tid til at kunne imødekomme forretningens behov.
En oplagt vej til øget effektivitet går via digitalisering, fordi digitalisering gør det muligt at få frigjort tid ved at lade software klare nogle af de repetitive, manuelle processer, der ellers håndteres af medarbejderne.
I Basico går vi på arbejde for at gøre andre til en succes, og vi har mange års erfaring med at arbejde i krydsfeltet mellem IT og supportfunktionerne. Når vi hjælper din virksomhed med digitalisering, er vores fokus at sikre, at løsningerne understøtter jeres arbejde optimalt og at skabe forståelse mellem IT og den aktuelle supportfunktion.
Vi er klar til at hjælpe din virksomhed godt fra start og hele vejen i mål, uanset om du rækker ud til os for at få hjælp til en del af din virksomheds digitaliseringsprojekt eller til hele projektet – og vi kan hjælpe med alt fra udskiftning af din virksomheds ERP-system til automatisering ved hjælp af RPA.
Vi favner en bred vifte af digitaliseringsservices for at kunne imødekomme alle supportfunktionernes behov, og vi udvider løbende vores palet med nye værktøjer og services, som vi kan se kan skabe værdi for vores kunder. Vi kan bl.a. hjælpe med ERP-udskiftning, procesautomatisering, ’process management’, planning, BI, projektledelse og digitalisering af månedsluk.
Fælles for vores digitaliseringsløsninger er, at vi altid har fokus på at få lettet arbejdet i supportfunktionerne og på at få frigjort værdifuld tid, som medarbejderne kan bruge på mere værdiskabende og interessante opgaver end repetitive, manuelle processer. Det er alt andet lige mere spændende at agere business partnere for forretningen end at flytte data rundt i et væld af regneark.
Er du i tvivl om, hvad digitaliseringsbehovet er i netop din virksomhed, så ræk endelig ud. Vi har mange års erfaring med at vurdere digitaliseringsbehovet i supportfunktionerne, og vi tager gerne en uforpligtende snak om, hvor og hvordan det giver mening at sætte ind ud fra din virksomheds aktuelle situation og jeres behov.
Der er stor værdi at hente i at arbejde med procesoptimering – og derfor er der mange virksomheder, der har netop procesoptimering på agendaen. Alligevel er det de færreste virksomheder, der har de optimale værktøjer til rådighed ift. at realisere det fulde potentiale.
Hverdagen er efterhånden ved at indfinde sig igen i de danske virksomheder. Alligevel er intet, som det plejer. For et halvt år siden blev tæppet revet væk under den gængse arbejds- og ledelsesdiskurs, og organisationerne står nu over for en ny virkelighed, hvor det, der var normalt før, ikke længere gælder.
Legal tech er et brandvarmt emne. Det er på alles læber, fordi den teknologiske udvikling buldrer derudaf – og der er et kæmpe potentiale i at automatisere og digitalisere nogle af de arbejdstunge, manuelle processer. Også i Legal. Men det er samtidig en udvikling, der giver stof til eftertanke.