Digitali
sering.

Det teknologiske fundament er afgørende for, at supportfunktionerne kan møde forretningens behov, og for at din virksomhed får størst mulig værdi ud af jeres supportfunktioner. 

Digitali
sering.

Services hero image
Få frigjort værdifuld tid med digitalisering

Finance, Legal og de andre supportfunktioner bliver vi mødt af stigende krav og forventninger til leverancerne – som regel uden at der bliver tilført flere ressourcer. Det betyder, at vi bliver nødt til at arbejde smartere – otil at effektivisere for at få frigjort tid til at kunne imødekomme forretningens behov. 

En oplagt vej til øget effektivitet går via digitalisering, fordi digitalisering gør det muligt at få frigjort tid ved at lade software klare nogle af de repetitive, manuelle processer, der ellers håndteres af medarbejderne. 

Kontakt os Basico arrow

Lad os tage en snak om din virksomheds aktuelle behov

’The missing link’ mellem support- funktionen og IT

I Basico går vi på arbejde for at gøre andre til en succes, og vi har mange års erfaring med at arbejde i krydsfeltet mellem IT og supportfunktionerneNår vi hjælper din virksomhed med digitalisering, er vores fokus at sikre, at løsningerne understøtter jeres arbejde optimalt og at skabe forståelse mellem IT og den aktuelle supportfunktion. 

Vi er klar til at hjælpe din virksomhed godt fra start og hele vejen i mål, uanset om du rækker ud til os for at få hjælp til en del af din virksomheds digitaliseringsprojekt eller til hele projektet – og vi kan hjælpe med alt fra udskiftning af din virksomheds ERP-system til automatisering ved hjælp af RPA. 

Basico quote
Basico quote
Når vi skal automatisere og digitalisere, så handler det jo om at frigive ressourcer. Om at finpudse og justere det setup, jeg har, så der bliver frigivet ressourcer til at lave intern rapportering, business cases, konkurrent­analyser osv. Basico quote
Niels Hjort Rotendahl, CFO, VP Securities

Digitaliseringsservices der passer til supportfunktionernes behov

Vi favner en bred vifte af digitaliseringsservices for at kunne imødekomme alle supportfunktionernes behov, og vi udvider løbende vores palet med nye værktøjer og services, som vi kan se kan skabe værdi for vores kunderVkan bl.a. hjælpe med ERP-udskiftning, procesautomatisering,  process managementplanning, BI, projektledelse og digitalisering af månedsluk. 

Fælles for vores digitaliseringsløsninger er, at vi altid har fokus på at få lettet arbejdet i supportfunktionerne og på at få frigjort værdifuld tid, som medarbejderne kan bruge på mere værdiskabende og interessante opgaver end repetitive, manuelle processer. Det er alt andet lige mere spændende at agere business partnere for forretningen end at flytte data rundt i et væld af regneark. 

Er du i tvivl om, hvad digitaliseringsbehovet er i netop din virksomhed, så ræk endelig ud. Vi har mange års erfaring med at vurdere digitaliseringsbehovet i supportfunktionerne, og vi tager gerne en uforpligtende snak om, hvor og hvordan det giver mening at sætte ind ud fra din virksomheds aktuelle situation og jeres behov. 

portrait image
Insight
’The missing
link’ mellem
virksomhedens
tre store
strategier.
Forretningsstrategien, finansstrategien og IT-strategien er alle centrale for din virksomheds evne til at skabe værdi. Men mange virksomheder oplever udfordringer med at få skabt sammenhæng mellem de tre strategier.

Få vores faglige magasin Content

I Content finder du masser af inspiration til supportfunktionerne i form af faglige artikler og tankevækkende interviews. 

event registration image
Lad os tales ved.
Vi sidder klar ved telefonen.
Kontakt os Basico arrow
Basico nyhedsbrev Få vores faglige magasin Content

I Content finder du masser af inspiration til supportfunktionerne i form af faglige artikler og tankevækkende interviews.