Hvordan sikrer man nærværet til sine konsulenter, når de er på farten og ude at hjælpe kunderne i deres virksomheder?

Hvordan sikrer man nærværet til sine konsulenter, når de er på farten og ude at hjælpe kunderne i deres virksomheder?

I Basico havde vi et behov for at skabe mere nærvær for vores konsulenter. Vi har derfor undersøgt hvad der ville gøre dem glade i deres arbejdsliv, og det resulterede i forskellige initiativer. Bl.a. gik vi i gang med at sammensætte en konsulentdag, der kunne understøtte nogle af de behov og interesser, som vores konsulenter havde. Det har nu resulteret i en Basico Dag, der afholdes i hver af vores servicelines flere gange i løbet af et år. Her er fokus på konsulenterne, deres udvikling og læring, vidensdeling og det sociale samvær med kollegerne – det gælder både konsulenter, managers, directors og partnere, der alle er samlet sådan en dag. 

Vores forskellige servicelines tager forskellige tiltag i brug i forhold til at skabe nærvær for deres konsulenter.

For nyligt afholdt CFO Services en CFO Dag (Basico Dag) med deres konsulenter, managers, directors og partnere. Her havde Morten og Mikkel, Directors i CFO Services, fået ansvaret for at planlægge dagen, der stod på fælles morgenmad, kurser i PowerPoint, think-cell og Power BI, kundecases præsenteret af konsulenterne og meget mere. Dagen sluttede af med en middag og team building ude i byen.

Og det lod til at den første CFO-dag blev taget rigtig godt i mod iblandt konsulenterne.

 

Billeder fra aftenen …




Kunne du tænke dig at komme med om bord? Så kan du altid se vores ledige stillinger her. Vi søger bl.a. konsulenter til CFO Services.

Vil du være et skridt foran dine kollegaer?

Tilmeld dig Basicos nyhedsmail og få inspiration til forandring og udvikling. 

Du modtager samtidig abonnement på online-udgaven af Content, Basicos faglige magasin, hvor vi i en række spændende artikler inspirerer dig og din virksomhed til at skabe et stærkt fundament for vækst og udvikling.

TIlmeld dig her