Senior Consultant til CFO Services

Senior Consultant til CFO Services

Drømmer du om en karriere i en professionel konsulentvirksomhed, hvor du får muligheden for at kombinere alsidige opgaver med høj faglighed? Og trives du – med din stærke økonomierfaring – med en dagligdag hos vores kunder, hvor du hver dag går på arbejde for at gøre andre til en succes? Så har du nu muligheden for at blive vores nye kollega som Senior Consultant i vores afdeling CFO Services.

 

Jobbet

Som Senior Consultant i CFO Services får du fra starten et selvstændigt ansvar. Du får din dagligdag hos vores kunder i forskellige brancher, og opgaverne kan variere fra den brede rolle i mellemstore virksomheder til en mere specialiseret stilling i internationale koncerner. Opgaverne har typisk en varighed på mellem 3 og 12 måneder. Vi udvikler og supporterer en lang række spændende virksomheder og vores opgaver varierer i niveau fra controller til regnskabschef og CFO. Du får en bred vifte af drifts- og projektopgaver, herunder økonomiske analyser, controlling, procesoptimering, oprydning, implementering af økonomistyringsmodeller, budgettering og forecasting, ledelsesrapportering m.v.

 

Din profil

I rollen som Senior Consultant har du et stærkt teamfokus og formår at inspirere andre ved at bidrage med nye ideer og en proaktiv tilgang til at levere den højeste kvalitet. Som person motiveres du af både din egen og dine kunders udvikling og kan genkende dig selv i vores værdier: faglighed, ansvarlighed og engagement.

Vi tror på, at vi ved at udfordre hinanden og vores kunder skaber både den bedste udvikling for vores konsulenter og de bedste løsninger hos kunderne. Du får en bred og nuanceret erfaring, og i mødet med forskellige kunder får du hurtigt udvidet din faglige værktøjskasse. Du skal derfor trives i en dynamisk hverdag, hvor læringskurven er stejl.

 

Dit fundament

  • Du har flere års erfaring som controller i en større virksomhed
  • Du har en konsulent- og/eller revisorbaggrund kombineret med en relevant uddannelse som cand.merc.aud., HD-R el.lign.
  • Du har solide økonomi- og regnskabskompetencer, nemt ved økonomisystemer og ikke mindst er du stærk i Excel
  • Du trives i en udadvendt rolle  du er målrettet, omstillingsparat, selvstændig og god til at skabe relationer.

 

Du bliver en del af et ambitiøst konsulenthus

Basico er et konsulenthus med 15 år på bagen. Vi er i rivende vækst, og CFO Services har de seneste år oplevet en kontinuerlig stærk efterspørgsel, så vi i dag er en af Danmarks største konsulenthuse inden for CFO Services. Vores mål er at levere mere, end det kunderne forventer. Vi vil være tættere på og de mest kompetente – vi lover Beyond Business Support. Vi har en flad ledelsesstruktur, hvor man er tæt på beslutningsprocesserne, og vi har en størrelse, hvor vi kan være agile og hele tiden tilpasse os markedets behov. Vi er nærværende over for hinanden, og vi har en kultur, hvor fordybelse, sparring og professionalisme prioriteres højt.

 

Heidi  Riise-Jakobsen

Er du nysgerrig?

Er du nysgerrig efter at vide mere, så ring til HR-konsulent Heidi Riise-Jakobsen på 5194 0047 – eller søg stillingen direkte via nedenstående link.

OM BASICO

Basico leverer rådgivning, interimsløsninger og rekruttering inden for områderne CFO Services, Legal Services, Finance IT Services, Governance, Risk & Compliance Services og Facility Management Services. Basicos forretningsmodel bygger på erfarne medarbejdere. Vores konsulenter er alle økonomer og jurister med mange års erfaring.

Hos Basico finder vores konsulenter et fagligt miljø omkring løsningen af projekter i spændende virksomheder, og vores kunder oplever kompetente og engagerede konsulenter, der tager ansvar. Med både fastansatte medarbejdere og associate konsulenter er vi ca. 200 kollegaer, og vores kontor er beliggende i attraktive lokaler i Hellerup.

Engelsk flag
Samtykkeerklæring

Du er ved at søge en stilling via Basico P/S. I henhold til persondatalovgivningen bedes du give dit samtykke til, at vi må opbevare og anvende dine personoplysninger.

Du giver således samtykke til, at vi må opbevare dit CV, din ansøgning og relevante dokumenter i vores database i op til 5 år og registrere oplysninger indeholdt heri.

Formålet med opbevaring og registrering er at skabe en kvalificeret, nem og hurtig måde at bringe ansøger og job sammen på.

Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage og bede om at få dine oplysninger slettet i vores database ved at skrive til gdpr@basico.dk. Når perioden for dit samtykke ophører efter 5 år, vil du blive kontaktet om, hvorvidt du fortsat ønsker, at vi opbevarer dine oplysninger. Hører vi ikke fra dig på dette tidspunkt, vil dit CV blive slettet fra vores database.

Ved dit samtykke bekræfter du samtidig at have læst Basicos persondatapolitik om behandling af personoplysninger.

Med venlig hilsen
Basico P/S

Vil du være et skridt foran dine kollegaer?

Tilmeld dig Basicos nyhedsmail og få inspiration til forandring og udvikling. 

Du modtager samtidig abonnement på online-udgaven af Content, Basicos faglige magasin, hvor vi i en række spændende artikler inspirerer dig og din virksomhed til at skabe et stærkt fundament for vækst og udvikling.

TIlmeld dig her