Regnskabsmedarbejder

Regnskabsmedarbejder

Vi søger en erfaren og selvstændig regnskabsmedarbejder til vores interne økonomifunktion på vores kontor i Hellerup. 

Din arbejdsdag
Du får en udfordrende og travl arbejdsdag, hvor opgaverne er mangeartede og dagene sjældent er ens. Du får fra starten af dine egne selvstændige ansvarsområder, hvor du har en bred kontaktflade til alle på kontoret og vores konsulenter, som sidder hos vores kunder. Du kommer til at indgå i et team på i alt fire kollegaer. 

Du har nogle års relevant erfaring med regnskab, og skal være velbevandret hele vejen rundt i et bogholderi. Du har solid erfaring med afstemninger, debitor- og kreditorstyring, bilagshåndtering, udarbejdelse af månedsregnskaber, momsafregning, løn mv. Dine primære opgaver og ansvarsområder kommer til at være følgende - men ikke begrænset til:

  • Finans
  • Debitor
  • Kreditor
  • Løn
  • Moms
  • Månedsrapportering
  • Ad hoc opgaver efter anvisning fra nærmeste leder

Stillingen er fuldtid, og arbejdstiden er 08.30 til 16.30. Der vil i særlige tilfælde også blive brug for, at du enten kan møde ind lidt tidligere eller blive et par timer ud over normal arbejdstid.

Om dig
Du sætter en ære i at levere høj service. Du har en god ordenssans og arbejder struktureret, også når der er tale om rutineprægede opgaver.

Du er ansvarlig, omstillingsparat og proaktiv – du stiller de nødvendige spørgsmål og giver den gerne en ekstra skalle, når der er behov for det.

Basico tilbyder
Du tilbydes et udfordrende fuldtidsjob i en spændende og professionel virksomhed i vækst. Hos os går vi på arbejde for at gøre andre til en succes – og din rolle bliver at understøtte lederne og virksomheden i at nå sine mål og dermed gøre dem succesfulde.

Alle henvendelser behandles naturligvis med fuld diskretion.

Helle Voss

Er du nysgerrig?

Hvis du har spørgsmål eller ønsker at drøfte dine muligheder i stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Manager Helle Voss på tlf. 702 703 71

Om Basico

Basico leverer rådgivning, interimsløsninger og rekruttering inden for områderne CFO Services, Legal Services, Finance IT Services, Governance, Risk & Compliance Services og Facility Management Services. Basicos forretningsmodel bygger på erfarne medarbejdere. Vores konsulenter er alle økonomer og jurister med mange års erfaring.

Hos Basico finder vores konsulenter et fagligt miljø omkring løsningen af projekter i spændende virksomheder, og vores kunder oplever kompetente og engagerede konsulenter, der tager ansvar. Med både fastansatte medarbejdere og associate konsulenter er vi ca. 200 kollegaer, og vores kontor er beliggende i attraktive lokaler i Hellerup.

Engelsk flag
Samtykkeerklæring

Du er ved at søge en stilling via Basico P/S. I henhold til persondatalovgivningen bedes du give dit samtykke til, at vi må opbevare og anvende dine personoplysninger.

Du giver således samtykke til, at vi må opbevare dit CV, din ansøgning og relevante dokumenter i vores database i op til 5 år og registrere oplysninger indeholdt heri.

Formålet med opbevaring og registrering er at skabe en kvalificeret, nem og hurtig måde at bringe ansøger og job sammen på.

Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage og bede om at få dine oplysninger slettet i vores database ved at skrive til gdpr@basico.dk. Når perioden for dit samtykke ophører efter 5 år, vil du blive kontaktet om, hvorvidt du fortsat ønsker, at vi opbevarer dine oplysninger. Hører vi ikke fra dig på dette tidspunkt, vil dit CV blive slettet fra vores database.

Ved dit samtykke bekræfter du samtidig at have læst Basicos persondatapolitik om behandling af personoplysninger.

Med venlig hilsen
Basico P/S

Vil du være et skridt foran dine kollegaer?

Tilmeld dig Basicos nyhedsmail og få inspiration til forandring og udvikling. 

Du modtager samtidig abonnement på online-udgaven af Content, Basicos faglige magasin, hvor vi i en række spændende artikler inspirerer dig og din virksomhed til at skabe et stærkt fundament for vækst og udvikling.

TIlmeld dig her