Managers og Senior Consultants til Finance IT Services

Managers og Senior Consultants til Finance IT Services

 

Synes du, det er sjovt at arbejde i spændingsfeltet mellem IT og Finance? Trives du med forandringsprocesser? Og navigerer du – med din baggrund inden for økonomi – ubesværet i de til tider modsatrettede kræfter, der opstår mellem Finance, IT og forretningens behov? Og sidst, men ikke mindst: Vil du være en del af et superdedikeret team, som hver dag arbejder for at gøre andre til en succes?

Så er du måske vores nye kollega i Finance IT Services!

 

Jobbet

Som Manager eller Senior Consultant i vores serviceline Finance IT Services (FITS) bliver du tilknyttet Finance IT-projekter hos vores kunder, enten som en del af et projektteam eller som den udøvende konsulent/projektleder. I FITS tilbyder vi kunderne en række produkter, ydelser og rådgivning i krydsfeltet mellem Finance og IT. Vi løser interimsopgaver, vi rådgiver, og vi leder projekter med udgangspunkt i flere IT-platforme. Vi laver foranalyser, automatiserer processer og etablerer roadmaps på den digitale del af CFO’ens operationelle ansvarsområde. Vi laver analyser af forretningsbehov, kravspecifikationer og løsningsbeskrivelser. Vi designer, udvikler og implementerer specifikke løsninger til fx rapportering, konsolidering og automatisering med robotter. Listen er lang, men fælles for alle elementerne er, at vi agerer ”missing link” i spændet mellem Finance og IT.

 

Din profil

Du har en relevant uddannelse – formentlig HD-R eller cand.merc.aud. På IT-/ERP-siden har du solide kompetencer inden for et eller flere af de mest gængse ERP-, BI- og konsolideringssystemer (Dynamics NAV, SAP, Oracle, Dynamics AX, Hyperion, Cognos, Tableau m.v.). Den ideelle kandidat har hands-on projektledererfaring og en solid og operationel forståelse af finansprocesser og har også spillet en aktiv rolle i ERP-implementering og andre IT-relaterede projekter.

Ud over ca. 5-8 års erfaring med ovenstående er det vigtigt, at du har en naturlig interesse i mennesker og er i stand til at sætte dig i deres sted og rådgive dem. Du får i perioder din dagligdag hos vores kunder og skal trives i konsulentrollen. Vi sparrer med hinanden, så selvom du sidder hos en kunde, har du altid et team i ryggen. Vores værdier er faglighed, engagement og ansvarlighed, og det er vigtigt, at du kan genkende dig i dem.

 

Du tilbydes

Du bliver en del af en konsulentvirksomhed, som har en førende ekspertise inden for økonomi og Finance IT. FITS er på en spændende rejse, hvor der er et stort potentiale i markedet. Vi har derfor masser af spændende opgaver, som sikrer dig udvikling og en dynamisk hverdag. Vi har et professionelt og fagligt arbejdsmiljø med mulighed for fordybelse i spændende projekter, men vi har også et supergodt humør, som smitter af på stemningen i afdelingen.

Er du den, vi søger, så hører vi meget gerne fra dig. Send din ansøgning og CV via nedenstående link.

Heidi  Riise-Jakobsen

Vil du vide mere?

Så ring til Senior Manager Thomas Malmros på 2220 5327 eller HR og rekrutteringskonsulent Heidi Riise-Jakobsen på 5194 0047 for at høre nærmere.

OM BASICO

Basico leverer rådgivning, interimsløsninger og rekruttering inden for områderne CFO Services, Legal Services, Finance IT Services, Governance, Risk & Compliance Services og Facility Management Services. Basicos forretningsmodel bygger på erfarne medarbejdere. Vores konsulenter er alle økonomer og jurister med mange års erfaring.

Hos Basico finder vores konsulenter et fagligt miljø omkring løsningen af projekter i spændende virksomheder, og vores kunder oplever kompetente og engagerede konsulenter, der tager ansvar. Med både fastansatte medarbejdere og associate konsulenter er vi ca. 200 kollegaer, og vores kontor er beliggende i attraktive lokaler i Hellerup.

Engelsk flag
Samtykkeerklæring

Du er ved at søge en stilling via Basico P/S. I henhold til persondatalovgivningen bedes du give dit samtykke til, at vi må opbevare og anvende dine personoplysninger.

Du giver således samtykke til, at vi må opbevare dit CV, din ansøgning og relevante dokumenter i vores database i op til 5 år og registrere oplysninger indeholdt heri.

Formålet med opbevaring og registrering er at skabe en kvalificeret, nem og hurtig måde at bringe ansøger og job sammen på.

Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage og bede om at få dine oplysninger slettet i vores database ved at skrive til gdpr@basico.dk. Når perioden for dit samtykke ophører efter 5 år, vil du blive kontaktet om, hvorvidt du fortsat ønsker, at vi opbevarer dine oplysninger. Hører vi ikke fra dig på dette tidspunkt, vil dit CV blive slettet fra vores database.

Ved dit samtykke bekræfter du samtidig at have læst Basicos persondatapolitik om behandling af personoplysninger.

Med venlig hilsen
Basico P/S

Vil du være et skridt foran dine kollegaer?

Tilmeld dig Basicos nyhedsmail og få inspiration til forandring og udvikling. 

Du modtager samtidig abonnement på online-udgaven af Content, Basicos faglige magasin, hvor vi i en række spændende artikler inspirerer dig og din virksomhed til at skabe et stærkt fundament for vækst og udvikling.

TIlmeld dig her