Legal Services - Associate Consultants

Legal Services - Associate Consultants

 

Har du bred erfaring som juridisk rådgiver og en konsulent gemt i maven? Vi søger Associate Consultants, som på freelancebasis løser juridiske opgaver hos vores kunder.

 

Beyond Legal Services
I Legal Services leverer vi interimsløsninger, projektassistance og rådgivning i krydsfeltet mellem jura og forretning, og i tæt samspil med kunderne drøfter vi deres behov og tilfører netop de juridiske ressourcer, som skaber værdi.

Som Associate Consultant kommer du tæt på kunderne og indgår i deres forretning på lige fod med deres interne juridiske medarbejdere, hvor du løser midlertidige behov on-site.

Der vil være stor variation i opgaverne – såvel type- og kunde- som tidsmæssigt – da vi løser opgaver inden for alle de discipliner, der normalt hører hjemme i en intern juridisk funktion. Hovedopgaverne vil ligge inden for kontraktret, daglig juridisk rådgivning, større projekter, håndtering af juridiske risici og compliance. Din funktion kan fx være en rolle som in-house jurist eller Contract Manager. Opgaverne har typisk en varighed af 3-9 måneder, hvor du arbejder fuldtid (eller deltid) hos kunden i den aftalte periode.

Vores kunder repræsenterer forskellige brancher og er primært Top 100-virksomheder i Danmark.

 

Rollen som Associate Consultant
Vi søger dig, som er etableret freelance-konsulent eller ønsker at blive det. I praksis betyder det, at du indgår en samarbejdsaftale med os i stedet for at blive ansat som funktionær. Det er en fleksibel tilknytning, hvor du løbende bliver tilknyttet projekter.

Vi forestiller os, at du:

  • Er uddannet cand.jur./cand.merc. (jur.) suppleret med nogle års erfaring, gerne både fra et advokathus og en større virksomhed
  • Har beskæftiget dig med erhvervsjuridiske områder, fx kontraktret, selskabsret, fast ejendom og lign.
  • Har solid forretningsforståelse og bred erfaring som juridisk rådgiver
  • Tager selvstændigt ansvar for projekter, kunder og kolleger
  • Stortrives i en hands-on konsulentrolle med juridisk opgaveløsning af høj faglig kvalitet
  • Udstråler engagement, er energisk og samarbejdsorienteret.

 

Du bliver en del af et ambitiøst konsulenthus
Du bliver en del af en seriøs og anerkendt konsulentvirksomhed, som er i rivende vækst. I Basico går vi på arbejde for at gøre andre til en succes. Vi leverer Beyond Business Support – vores kunders udfordring er vores udfordring, og projekterne gennemføres med kunderne og ikke for kunderne

Dagligdagen er varieret med mulighed for at arbejde i og med nogle af landets førende virksomheder og koncerner. Samtidig bliver du som Associate Consultant en del af et miljø og netværk med høj faglig sparring og sociale arrangementer.

Signe Marie Jørgensen

Er du nysgerrig?

Så ring til Signe Marie Jørgensen på 3122 6518.

Om Basico

Basico leverer rådgivning, interimsløsninger og rekruttering inden for områderne CFO Services, Legal Services, Finance IT Services, Governance, Risk & Compliance Services og Facility Management Services. Basicos forretningsmodel bygger på erfarne medarbejdere. Vores konsulenter er alle økonomer og jurister med mange års erfaring.

Hos Basico finder vores konsulenter et fagligt miljø omkring løsningen af projekter i spændende virksomheder, og vores kunder oplever kompetente og engagerede konsulenter, der tager ansvar. Med både fastansatte medarbejdere og associate konsulenter er vi ca. 200 kollegaer, og vores kontor er beliggende i attraktive lokaler i Hellerup.

BLOGINDLÆG FRA LEGAL

Engelsk flag
Samtykkeerklæring

Du er ved at søge en stilling via Basico P/S. I henhold til persondatalovgivningen bedes du give dit samtykke til, at vi må opbevare og anvende dine personoplysninger.

Du giver således samtykke til, at vi må opbevare dit CV, din ansøgning og relevante dokumenter i vores database i op til 5 år og registrere oplysninger indeholdt heri.

Formålet med opbevaring og registrering er at skabe en kvalificeret, nem og hurtig måde at bringe ansøger og job sammen på.

Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage og bede om at få dine oplysninger slettet i vores database ved at skrive til gdpr@basico.dk. Når perioden for dit samtykke ophører efter 5 år, vil du blive kontaktet om, hvorvidt du fortsat ønsker, at vi opbevarer dine oplysninger. Hører vi ikke fra dig på dette tidspunkt, vil dit CV blive slettet fra vores database.

Ved dit samtykke bekræfter du samtidig at have læst Basicos persondatapolitik om behandling af personoplysninger.

Med venlig hilsen
Basico P/S

Vil du være et skridt foran dine kollegaer?

Tilmeld dig Basicos nyhedsmail og få inspiration til forandring og udvikling. 

Du modtager samtidig abonnement på online-udgaven af Content, Basicos faglige magasin, hvor vi i en række spændende artikler inspirerer dig og din virksomhed til at skabe et stærkt fundament for vækst og udvikling.

TIlmeld dig her