Basicos Facility Management Services har vokseværk og søger erfarne konsulenter

Basicos Facility Management Services har vokseværk og søger erfarne konsulenter

Har du lyst til at blive del af et team af økonomifolk, jurister, IT-folk, ingeniører og proceskonsulenter, som alle har et skarpt blik for at afdække og analysere Facility Management-optimeringspotentiale og brænder for at omsætte det til konkrete og implementerbare kundeløsninger? Så er det måske dig, vi skal have med på holdet!


Vi har et unikt samarbejde med vores kunder

Basicos store styrke inden for rådgivning på FM-området er vores praktiske erfaring og detaljeringsgrad. For os er det ikke alene en skrivebordsøvelse. Vi er stolte af at levere Beyond Facility Management – hvor vi i den økonomiske analyse både går dybt ned i detaljerne og har fokus på at få løsningerne til at fungere hos vores efterhånden store kundeportefølje. Sammen med kunden finder vi den helt rette løsning, der kan understøtte forretningen. Vores ambition er, at besparelser ikke skal forringe kvaliteten, og vi gør derfor meget ud af at analysere kundens behov. Vi følger vores ydelser til dørs, så vi er med til at udvikle og implementere løsningen såvel som at forankre den.

Se mere om én af vores konkrete analysemetoder her.


Om dig

Du har en ingeniør- eller økonomisk uddannelse på HD- eller kandidatniveau og har 5-10 års erfaring. Du er analytisk og har erfaring med Facility Management eller Supply Chain Management, og så trives du i en hands-on konsulentrolle, hvor du brænder for at gøre en forskel for kunderne. Du motiveres nemlig af at gøre andre til en succes og skabe værdi for kunderne, og det gør du bl.a. ved at være nysgerrig og observant samt have en kreativ og positiv tilgang til udfordrende opgaver.

Desuden er du en talknuser, superbruger af Excel og dygtig til økonomiske analyser samt har erfaring med at lave udbudsmateriale. Du må gerne have kendskab til FM-systemer og evt. også ERP-systemer, ligesom du har deltaget i udviklings- eller forandringsprojekter og derudover også har erfaring med procesoptimering og projektledelse. Og så er du rigtig god til at formulere dig og dygtig til at udarbejde PowerPoint-præsentationer.

Sidst, men ikke mindst, kan du genkende dig selv i vores værdier: faglighed, ansvarlighed og engagement.


Du bliver en del af et konsulenthus i vækst

Sammen med vores dygtige Facility Management-team bliver din hverdag alsidig og dynamisk. Vores stærke markedsposition og attraktive kundeliste giver dig mulighed for at arbejde med spændende projekter i forskellige brancher og virksomheder. Vi sætter en ære i konstant at oparbejde viden og udvikle værktøjer. Vi værdsætter performance, men samtidig har vi en kultur, hvor fordybelse, sparring og samarbejde prioriteres højt.

Synes du, at ovenstående lyder spændende, men har måske flere års erfaring, så læs mere her.

Stillingen søges via linket nedenfor.

 

Anna  Christoffersen

Vil du vide mere?

Du er velkommen til at kontakte Staffing & Recruitment Consultant Anna Christoffersen.

OM BASICO

Basico leverer rådgivning, interimsløsninger og rekruttering inden for områderne CFO Services, Legal Services, Finance IT Services, GRC Services, Human Capital Services og Facility Management Services. Basicos forretningsmodel bygger på erfarne medarbejdere. Vores konsulenter er alle økonomer og jurister med mange års erfaring.

Hos Basico finder vores konsulenter et fagligt miljø omkring løsningen af projekter i spændende virksomheder, og vores kunder oplever kompetente og engagerede konsulenter, der tager ansvar. Med både fastansatte medarbejdere og associate konsulenter er vi ca. 200 kollegaer, og vores kontor er beliggende i attraktive lokaler i Hellerup.

Engelsk flag
Samtykkeerklæring

Du er ved at søge en stilling via Basico P/S. I henhold til persondatalovgivningen bedes du give dit samtykke til, at vi må opbevare og anvende dine personoplysninger.

Du giver således samtykke til, at vi må opbevare dit CV, din ansøgning og relevante dokumenter i vores database i op til 5 år og registrere oplysninger indeholdt heri.

Formålet med opbevaring og registrering er at skabe en kvalificeret, nem og hurtig måde at bringe ansøger og job sammen på.

Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage og bede om at få dine oplysninger slettet i vores database ved at skrive til gdpr@basico.dk. Når perioden for dit samtykke ophører efter 5 år, vil du blive kontaktet om, hvorvidt du fortsat ønsker, at vi opbevarer dine oplysninger. Hører vi ikke fra dig på dette tidspunkt, vil dit CV blive slettet fra vores database.

Ved dit samtykke bekræfter du samtidig at have læst Basicos persondatapolitik om behandling af personoplysninger.

Med venlig hilsen
Basico P/S

Vil du være et skridt foran dine kollegaer?

Tilmeld dig Basicos nyhedsmail og få inspiration til forandring og udvikling. 

Du modtager samtidig abonnement på online-udgaven af Content, Basicos faglige magasin, hvor vi i en række spændende artikler inspirerer dig og din virksomhed til at skabe et stærkt fundament for vækst og udvikling.

TIlmeld dig her