Basico har vokseværk og søger erfaren senior projektleder til vores Facility Management Services

Basico har vokseværk og søger erfaren senior projektleder til vores Facility Management Services

Vil du gerne have en hverdag blandt økonomifolk, jurister, IT-folk, ingeniører og proceskonsulenter, som alle har et skarpt blik for at afdække og analysere Facility Management-optimeringspotentialet og brænder for at omsætte det til konkrete og implementerbare kundeløsninger? Så er det måske dig, vi skal have med på vores hold!


Vi har et unikt samarbejde med vores kunder

Basicos store styrke inden for rådgivning på FM-området er vores praktiske erfaring og detaljeringsgrad. For os er det ikke alene en skrivebordsøvelse. Vi er stolte af at levere Beyond Facility Management – hvor vi både går dybt ned i detaljerne og har fokus på at få løsningerne til at fungere hos vores efterhånden store kundeportefølje. Sammen med kunden finder vi den helt rette løsning, der kan understøtte forretningen. Vores ambition er, at besparelser ikke skal forringe kvaliteten, og vi gør derfor meget ud af at analysere kundens behov. Vi følger vores ydelser til dørs, så vi er med til såvel at udvikle og implementere løsningen som forankre den.

Se mere om et konkret projekt hos én af vores kunder her.


Om dig

Du har en ingeniøruddannelse eller en økonomisk uddannelse på HD- eller kandidatniveau. Med dine 15-20 års erfaring trives du rigtig godt i en hands-on konsulentrolle, hvor du som sparringspartner formår at skabe tryghed og værdi for vores kunder. Du har rådgivningserfaring inden for Facility Management eller Supply Chain Management – fx fra industrien eller fra et større konsulenthus.

Som person er du analytisk, nysgerrig og observant, og du har en kreativ og positiv tilgang til udfordrende opgaver. Du er en stærk kommunikator, kan begå dig på alle niveauer i en organisation, og din erfaring med økonomiske analyser, budgetter og kontrakter sætter dig i stand til at skabe overblik over projekter og opgaver og dermed finde de løsninger, der understøtter kundens forretning. Du er dygtig til Stakeholder Management, og du forstår, med salg for øje, at bruge dit netværk og se udviklingspotentialet hos både eksisterende og nye kunder.

Derudover har du ledelseserfaring og erfaring med projektledelse, hvor du gerne må have stået i spidsen for udviklings- eller forandringsprojekter i løbet af din karriere.

Du er erfaren inden for Excel og PowerPoint og har kendskab til FM-systemer og evt. også ERP-systemer. Sidst, men ikke mindst, kan du genkende dig selv i vores værdier: faglighed, ansvarlighed og engagement.


Du bliver en del af et konsulenthus i vækst

Sammen med vores dygtige Facility Management-team bliver din hverdag alsidig og dynamisk. Vores stærke markedsposition og attraktive kundeliste giver dig mulighed for at arbejde med spændende projekter i forskellige brancher og virksomheder. Vi sætter en ære i konstant at oparbejde viden og udvikle værktøjer. Vi værdsætter performance, men samtidig har vi en kultur, hvor fordybelse, sparring og samarbejde prioriteres højt.

Synes du, at ovenstående lyder spændende, men har måske knap så meget erfaring, så læs mere her.

Stillingen søges via linket nedenfor.

 

Anna  Christoffersen

Vil du vide mere?

Du er velkommen til at kontakte Staffing & Recruitment Consultant Anna Christoffersen.

OM BASICO

Basico leverer rådgivning, interimsløsninger og rekruttering inden for områderne CFO Services, Legal Services, Finance IT Services, GRC Services, Human Capital Services og Facility Management Services. Basicos forretningsmodel bygger på erfarne medarbejdere. Vores konsulenter er alle økonomer og jurister med mange års erfaring.

Hos Basico finder vores konsulenter et fagligt miljø omkring løsningen af projekter i spændende virksomheder, og vores kunder oplever kompetente og engagerede konsulenter, der tager ansvar. Med både fastansatte medarbejdere og associate konsulenter er vi ca. 200 kollegaer, og vores kontor er beliggende i attraktive lokaler i Hellerup.

Engelsk flag
Samtykkeerklæring

Du er ved at søge en stilling via Basico P/S. I henhold til persondatalovgivningen bedes du give dit samtykke til, at vi må opbevare og anvende dine personoplysninger.

Du giver således samtykke til, at vi må opbevare dit CV, din ansøgning og relevante dokumenter i vores database i op til 5 år og registrere oplysninger indeholdt heri.

Formålet med opbevaring og registrering er at skabe en kvalificeret, nem og hurtig måde at bringe ansøger og job sammen på.

Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage og bede om at få dine oplysninger slettet i vores database ved at skrive til gdpr@basico.dk. Når perioden for dit samtykke ophører efter 5 år, vil du blive kontaktet om, hvorvidt du fortsat ønsker, at vi opbevarer dine oplysninger. Hører vi ikke fra dig på dette tidspunkt, vil dit CV blive slettet fra vores database.

Ved dit samtykke bekræfter du samtidig at have læst Basicos persondatapolitik om behandling af personoplysninger.

Med venlig hilsen
Basico P/S

Vil du være et skridt foran dine kollegaer?

Tilmeld dig Basicos nyhedsmail og få inspiration til forandring og udvikling. 

Du modtager samtidig abonnement på online-udgaven af Content, Basicos faglige magasin, hvor vi i en række spændende artikler inspirerer dig og din virksomhed til at skabe et stærkt fundament for vækst og udvikling.

TIlmeld dig her