Finance Business Partner, Ejendomsudvikling & Transaktioner

Er du revisor eller har revisorbaggrund, har du interesse for ejendomme, og vil du være en del af en virksomhed i kraftig vækst? Så er denne nyoprettede stilling med direkte reference til CFO Jan Aarestrup måske din næste spændende karrieremæssige udfordring.

CASA A/S arbejder med udvikling, opførelse og renovering af fast ejendom og har brug for dit skarpe blik til at sikre kvalitet og effektivitet i forhold til styring, rapportering og tilvejebringelse af beslutningsgrundlag. Du bliver en del af en spændende virksomhed, hvor de finansielle og økonomiske aspekter af ejendomstransaktioner og ejendomsudvikling vil være kernen i dit arbejde.

Mand kigger ud af vindue og taler i telefon

 

Din arbejdsdag

Som Finance Business Partner, Ejendomsudvikling & Transaktioner, får du en central rolle i CASA’s fremtidige, meget ambitiøse udvikling. Der er tale om en nyoprettet stilling med base på CASA’s kontor i Søborg. Stillingen er direkte afledt af den kraftige vækst, som CASA har haft og forventer de kommende år, herunder især den øgede fokus på udviklingsaktiviteter.

Du bliver en del af en særdeles dynamisk virksomhed, hvor du får rig mulighed for at udvikle dig og løbende vil blive udfordret på opgaver og projekter. Det er en bred Finance Business Partner-rolle med nedenstående hovedfokusområder.

 

Du brænder for at arbejde med:

• Daglig sparring med de forskellige organisatoriske enheder, der er involveret i CASA’s udviklingsaktiviteter

• Kvalitetssikring af investeringscases til investeringskomite og bestyrelse

• Udarbejdelse af låneindstillinger til – og dialog med – CASA’s finansielle samarbejdspartnere

• Deltagelse i transaktioner med køb og salg af udviklingsejendomme

• Controlling, forecasting og rapportering af udviklingssager

• Udvikling af rapporteringsværktøjer mv.

• CFO-support.

Smilende kvinde i team

 

For at få succes i rollen har du:

• En uddannelse som HD (R), cand.merc.aud. eller tilsvarende

• 5-10 års relevant erfaring fra revision og/eller en tilsvarende stilling med fokus på ejendomsbranchen (især ejendomsudvikling og ejendomstransaktioner)

• Interesse og nysgerrighed i forhold til den kompleksitet og dynamik, der kendetegner branchen

• Kendskab til finansieringsmæssige aspekter såvel som moms- og skattemæssige forhold ved ejendomsudvikling samt køb og salg af udviklingsejendomme (M&A)

• Solide økonomiske og regnskabsmæssige kompetencer

• Solid forretningsmæssig forståelse samt stærke kommunikative og relationsbyggende evner

• Flair for IT og stærk systemforståelse, herunder ERP og BI

• En nysgerrig natur og evne til at supportere og udfordre forretningen.

 

CASA A/S

CASA er en af Danmarks førende virksomheder inden for udvikling, opførelse og renovering af fast ejendom. Virksomheden har landsdækkende aktiviteter og en årlig omsætning på mere end 2,5 mia. kr. og er med en ambitiøs strategi i fortsat høj vækst. CASA har afdelinger i Horsens og København.

Læs mere på: www.casa-as.dk.

  

Lyder stillingen hos CASA A/S som noget for dig?

Send dit CV og din ansøgning til Basico via nedenstående link. Vedhæft gerne relevante eksamenspapirer m.v. Vi behandler alle henvendelser med diskretion. Vi afholder interviews løbende – så skynd dig at søge stillingen, hvis du er interesseret.

Adresse: Vandtårnsvej 62A, 2. sal - 2860 Søborg
Bjarke Reffstrup

Har du spørgsmål?

Har du spørgsmål eller ønsker at drøfte dine muligheder i stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior Recruitment Manager Bjarke Reffstrup.

Engelsk flag
Samtykkeerklæring

Indledning

Ved at acceptere denne samtykkeerklæring giver du samtykke til, at Basico P/S kan behandle personoplysninger som beskrevet herunder og i Basicos persondatapolitik, der findes på vores hjemmeside. I persondatapolitikken kan du finde uddybende oplysninger om bl.a. eventuelle kategorier af modtagere af personoplysningerne, dine rettigheder som registreret og din mulighed for at klage til Datatilsynet.

Typer af personoplysninger

Samtykket omfatter de personoplysninger, der fremgår af relevante dokumenter i en rekrutteringsproces, såsom CV, ansøgning, testresultater, eksamensbeviser og lignende oplysninger, du giver Basico. Derudover accepterer du, at Basico kan anvende oplysningerne i relation til relevante stillinger hos vores kunder. Basicos rekrutteringskunder er selvstændigt dataansvarlige for de oplysninger, de modtager fra os i forbindelse med en rekruttering.

Formål og behandling

Basico behandler de personoplysninger, du giver til os, og som er er omfattet af denne samtykkeerklæring, for at kunne opbevare og anvende dem i fem år i forbindelse med rekrutteringsprocesser. Formålet med registreringen er at skabe en brugbar måde at bringe kandidat og job sammen på.

Dataansvarlig og kontaktoplysninger

Basico P/S (”Basico”), CVR-nr.: 35852190, Philip Heymans Allé 3, 5. sal, 2900 Hellerup, er dataansvarlig.

Ved spørgsmål eller kommentarer til denne samtykkeerklæring eller hvis du ønsker at gøre brug af dine rettigheder, kan vi kontaktes på gdpr@basico.dk.

Tilbagekaldelse af samtykke

Samtykket i denne samtykkeerklæring afgives frivilligt og kan til enhver tid tilbagekaldes ved at rette henvendelse ved brug af oplysningerne ovenfor.

Hvis samtykket tilbagekaldes, sletter Basico de personoplysninger, som behandles under samtykket.

Når perioden for dit samtykke ophører efter fem år, vil du blive kontaktet om, hvorvidt du ønsker, at vi fortsat opbevarer dine oplysninger. Hører vi ikke fra dig på dette tidspunkt, vil dit CV og andre oplysninger blive slettet fra vores database.

 

Med venlig hilsen
Basico P/S

Tag din faglighed til next level

Få et fagligt indspark med substans direkte i indbakken. Tilmeld dig vores nyhedsmail, og modtag vores faglige magasin Content.

Tilmeld dig her