Hvornår er du færdig med at arbejde med dine processer?
Det er et godt spørgsmål, hvor svaret er: at ud fra et forretningsmæssigt synspunkt bliver du aldrig færdig. Du skal arbejde kontinuerligt med dine processer, for der vil altid være forretningsmæssige gevinster at hente.
Jævnligt kan du støde på de utallige fordele ved 'process management'. De præsenteres ofte i hårde tal. Og lover alt lige fra 30-50% produktivitetsforbedringer på processer i backoffice-funktioner og kvalitetsforbedringer med 80% til omsætningsstigninger på 40%. Alle kvantitative mål, som appellerer til alle med sans for forretning.
Inklusiv dig gætter vi på.
Vores ærinde med denne artikelserie er at gå et spadestik dybere. Og sætte spot på de underliggende forretningsmæssige årsager til, at du kan høste gevinster, de færreste vil takke nej til.
Med andre ord vil vi hjælpe dig med at svare på, hvorfor i alverden du og din virksomhed skal arbejde med 'process management', og vise dig, hvad 'process management' kan gøre for dig.