Ferie med god samvittighed

Ferie med god samvittighed

Af

Sommerferien står for døren.

Selvom mange af os snart tager et velfortjent afbræk fra hverdagen, er det ikke ensbetydende med, at arbejdsmængden forsvinder.

For økonomiafdelingen skal fortsat:

  • Rapportere
  • Varetage lønadministration
  • Momsindberette
  • Følge op på debitorer
  • Foretage betalinger

Nogle opgaver er umulige at udskyde. Andre er svære at indhente, når vi er tilbage på kontoret efter endt ferie, hvor budgetprocessen i mange virksomheder kommer i fokus. At varetage en budgetproces, når bogholderiet ikke er opdateret, kan betyde forkert fokus i planlægningen for 2018+.

Derfor er det nu, du skal overveje at få en hjælpende hånd, så du kan tage på ferie med god samvittighed.

Basico løser dit midlertidige ressourcebehov og kan besætte alle typer opgaver – fra regnskabsmedarbejder til CFO på interimsbasis.

Inden for 24 timer leverer vi et bud på løsning af din opgave.  

Hvis du vil vide mere er du er velkommen til at kontakte Morten Bille, Partner i Basico på  Mobil: 2510 2233 / mbille@basico.dk

Vil du med på Robotics-bølgen og drive digitaliseringen af supportfunktionerne i din virksomhed?

Tilmeld dig vores Robotics-mailserie. Her får du 4 konkrete eksempler på, hvorfor robotter er fremtiden, og hvordan de kan gøre dig mere effektiv og understøtte dig i dit arbejde.

Tilmeld dig her