In-house grafiker

Er du perfektionist og brænder du for at udfolde dine grafiske evner i en travl konsulentforretning
- Så er du måske vores nye in-house grafiker?

Vi er en dynamisk og travl konsulentforretning, der lægger vægt på et højt fagligt niveau. Som in-house grafiker vil du blive del af vores marketingteam og få selvstændigt ansvar for udførelse og kvalitetssikring af opgaver på det grafiske område. Marketing supporterer dagligt konsulenter, partnere og kunder, og vi har en forretningsorienteret og engageret tilgang til de forskellige opgaver, vi arbejder med - om det er online eller på print.

Som in-house grafiker vil dine primære ansvarsområder være:

  • Grafisk design og opsætning af brochurer, artikler, magasiner, annoncer og onlinematerialer
  • Udvikling og grafisk design af figurer, templates og præsentationer
  • Udvikling af øvrige marketingmaterialer både til print og onlinebrug
  • Strukturering af marketingmateriale; digitalt og fysisk
  • Løbende udvikling af hjemmeside, herunder evt. produktion og redigering af videoer og fotos
  • General forretningsorienteret support inden for det grafiske område

Din profil
Du er uddannet grafisk designer, mediegrafiker, multimediedesigner eller tilsvarende og erfaren bruger af InDesign, Illustrator, Photoshop og PowerPoint. Du har minimum 4-6 års erfaring fra en lignende stilling. Du har interesse i at formidle fagligt stof på en kompetent og relevant måde, kommer med input, idéer og inspiration og har samtidig fokus på at nå deadlines uden at give køb på kvalitet og detaljer. Du er stærk sprogligt og sikrer sammenhæng i tekst og illustrationsmateriale. Du taler og skriver dansk og engelsk flydende.

For at få succes i stillingen som in-house grafiker er det afgørende, at du er engageret, teamorienteret, perfektionistisk og brænder for at formidle fagligt stof på et højt niveau. Du løfter praktiske, såvel som krævende grafiske opgaver med et smil, og du er god til at prioritere.

Du tilbydes
Vi tilbyder dig muligheden for at blive en del af en voksende konsulentvirksomhed med en uformel kultur og et godt socialt sammenhold. Vi arbejder på et højt fagligt niveau og sætter en ære i hele tiden at udvikle os og oparbejde viden. Du vil få et tæt samarbejde med dine kollegaer i Marketing og blandt fagligt specialiserede og engagerede kollegaer, og alt efter interesse og kompetence vil der evt. være mulighed for at bygge andre opgaver på din rolle.

Ansøgning
Send din ansøgning og dit CV via nedenstående link.

Helene Merete Rasmussen

Kontakt os

Du er velkommen til at kontakte Helene Rasmussen på telefon 53743819, hvis du har spørgsmål eller ønsker yderligere information om stillingen.

- Eller søg stillingen med det samme via nedenstående link.

Søg stilling

Om os

Basico leverer rådgivning, interimsløsninger og rekruttering inden for områderne CFO Services, Legal Services, Finance IT Services, Facility Management Services og Governance, Risk & Compliance Services. Basicos forretningsmodel bygger på erfarne medarbejdere. Vores konsulenter er alle økonomer og jurister med mange års erfaring. Hos Basico finder vores konsulenter et fagligt miljø omkring løsningen af projekter i spændende virksomheder, og vores kunder oplever kompetente og engagerede konsulenter, der tager ansvar. Med både fastansatte medarbejdere og associate konsulenter er vi ca. 150 kollegaer, og vores kontor er beliggende i attraktive lokaler i Hellerup.