Facility Management Services - Consultant

Consultant

Basico har vokseværk! Til vores Facility Management-team søger vi en Consultant, som med en pragmatisk tilgang kan gøre en forskel hos vores kunder

Facility Management Services har siden etableringen i 2015 haft stor succes. I Facility Management analyserer vi optimeringspotentialet hos kunden, udarbejder forslag til procesoptimeringer og besparelser, udarbejder udbudsmateriale, kontrakter og nye funktions- og procesbeskrivelser samt understøtter implementering af og opfølgning på den nye løsning.

Du vil som vores nye Consultant få en varieret, udfordrende og sjov hverdag. Hovedparten af projekterne vil være inden for proces- og driftsledelse. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte procesoptimering, outsourcing og insourcing af funktioner, implementering af nye arbejdsgange og driftsprocesser, standardisering af eksisterende løsninger samt kontraktudarbejdelse. Hvor meget de forskellige projekter fylder i dagligdagen vil være afhængig af både kunder og markedet.


Du bliver motiveret af at gøre andre til en succes og skabe værdi for kunderne

For at få succes i rollen er du nysgerrig, engageret og tager ejerskab for opgaverne. Du skaber kundeværdi ved at have modet til at udfordre dig selv og dine omgivelser med nye ideer og optimeringstiltag fx ved at udfordre ”vi plejer at…”. Du stortrives i en udadvendt konsulentrolle, hvor du evner at kommunikere med interessenter på alle niveauer i organisationen – lige fra linjemedarbejderen til direktøren.

Samtidig er faglighed omdrejningspunkt for dig, og med din faglighed som fundament evner du at skabe tillid og fortrolighed hos kunderne. Du har et højt energiniveau og trives med en alsidig og dynamisk hverdag, hvor du arbejder tæt sammen med vores dygtige team og kunder. Og ikke mindst kan du genkende dig selv i vores værdier: faglighed, engagement og ansvarlighed.


Dit fundamentet skal være i orden 

  • Du har et par års erfaring med fx Supply Chain Management fra et konsulenthus eller en større virksomhed
  • Du har en cand.merc. eller er civilingeniør
  • Du bliver motiveret af at arbejde koncentreret med Facility Management med udgangspunkt i forsyningskæden Du får et kick af at arbejde med forandringsledelse, projektledelse og Lean
  • Du er en Excel-haj og drømmer måske om at vinde Danmarksmesterskaberne i Excel


Du bliver en del af et ambitiøst konsulenthus

Du bliver en del af et team og et konsulenthus i fortsat udvikling. Vi tror på, at vi ved at udfordre hinanden og vores kunder skaber den bedste udvikling og de bedste løsninger. Din læringskurve vil derfor fra starten være stejl, og inden for få år opnår du en bred erfaring og en stærk faglig værktøjskasse.

Vores mål vil være at fylde på, i takt med at du vokser, så du kan indfri dit potentiale. Du vil få en mentor og have tæt sparring med yngre og erfarne kollegaer i teamet. Som Consultant er du endvidere på et ”career track”, som du fastlægger i samarbejde med din leder med udgangspunkt i dine erfaringer og kompetencer.

Tine Maud Belfiore

Er du nysgerrig?

- så ring til Tine Maud Belfiore eller Signe Marie Jørgensen på +45 702 703 71

- Eller søg stillingen med det samme via nedenstående link.

Søg stilling

Om Basico

Basico leverer rådgivning, interimsløsninger og rekruttering inden for områderne CFO Services, Legal Services, Finance IT Services, Governance, Risk & Compliance Services og Facility Management Services. Basicos forretningsmodel bygger på erfarne medarbejdere. Vores konsulenter er alle økonomer og jurister med mange års erfaring.

Hos Basico finder vores konsulenter et fagligt miljø omkring løsningen af projekter i spændende virksomheder, og vores kunder oplever kompetente og engagerede konsulenter, der tager ansvar. Med både fastansatte medarbejdere og associate konsulenter er vi ca. 200 kollegaer, og vores kontor er beliggende i attraktive lokaler i Hellerup.